Acte d'inici de curs 2022/2023

El passat dia 28 de setembre de 2022 a les 12.30 h es va celebrar la inauguració del curs acadèmic 2022-23 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades. L'acte va omplir l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC i va estar dividit en dues parts.

En la primera part, el professor Josep Pegueroles, director de la ETSETB, va donar benvinguda i hi van haver parlaments del professors Josep Fernandez, degà de la FIB, i Jaume Franch, degà de la FME.

El professor Eduardo Sáenz de Cabezón va donar la la lliçó inaugural "Números grandes, enormes, gigantescos y descomunales". Eduardo Sáenz de Cabezón és doctor en matemàtiques i professor de la Universitat de La Rioja. Compagina la seva dedicació a la docència i a la recerca en àlgebra computacional amb la divulgació científica. És conegut per haver guanyat el concurs Famelab a Espanya del 2013, per ser presentador del programa de televisió Órbita Laika, pel seu canal Derivando de Youtube, per les múltiples conferències i espectacles que ha protagonitzat a arreu del món, i per l’autoria de llibres de divulgació matemàtica.

En la segona part es va fer reconeixament als millor expedients de promoció i de fase inicial:

L'Adrian Rodriguez-Muñoz va obtenir el diploma al millor expedient de la promoció 2018/22, un premi dotat amb 1500€ gràcies al patrocini de l'empresa AilyLabs. Podeu trobar el discurs de l'Adrian aquí.

La Sílvia Fabregas Salazar va obtenir el diploma al millor expedient de fase inicial del curs 2021/22.

Finalment el professor Jordi Cortadella va adreçar unes paraules de cloenda en representació del Rector de la UPC.

Aquí podeu accedir a la gravació de l'acte al canal Youtube de l'ETSETB.