Acte d'inici de curs 2021-2022 del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC

Tindrà lloc dimecres 13 d'octubre a les 12h30 a l'auditori del Vèrtex de la UPC amb la lliçó inaugural a càrrec del catedràtic de la UPC Ricard Gavaldà. Tot l'estudiantat i professorat del grau hi és convidat!

El professor Ricard Gavaldà donarà el tret de sortida al curs 2021-2022 del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC

L'acte tindrà lloc dimecres 13 d'octubre 2021 a les 12.30 h a l'auditori del Vèrtex de la UPC. Tothom hi és convidat, acte obert a tot l'estudiantat i professorat del grau.

El professor Ricard Gavaldà, catedràtic a la UPC (Department of Computer Science) amb 20 anys d'experiència en recerca i transferència de tecnologia en Machine Learning i intel·ligència artificial, actualment lidera un equip de científics de dades i enginyeres i enginyers informàtics a l'empresa Amalfi Analytics, impartirà la lliçó inaugural, que portarà per títol: "Dades per al bé comú: Com fer sostenible el sistema de salut".

A l'acte també s'hi faran els següents reconeixements:

• Premi al millor expedient de 1r (curs 2020-2021).
  • Premi al Millor expedient de la Fase inicial 2021-2022
  • Premi al millor expedient de la 1a Promoció del GCED.
  • L'acte serà totalment presencial, respectant el protocol d'aforament del Vèrtex seguint les indicacions UPC sobre les mesures COVID19.
  • No cal inscripció prèvia, es convida a tothom a assistir-hi (especialment estudiantat de primer curs).
  • Es gravarà la sessió i es podrà trobar al canal YouTube de l'FME.