Anna Esteve, guanyadora del 23è Premi UPC per a Treball de recerca de batxillerat cursarà el grau en Ciència i Enginyeria de Dades curs 2022-2023

Farà també el grau en Enginyeria Física al CFIS de la UPC.

L'Anna Esteve, alumna de l'Institut Pere Borrell de Puigcerdà, ha guanyat el 23è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat amb un estudi sobre la implementació d'un sistema de reg intel·ligent a la comarca de la Cerdanya. El treball s'anomena 'Cada gota compta! Estudi de l'eficiència del reg a la Cerdanya', i ha estat tutoritzat pels professors Jordi Antiñolo i Carlota Miras. En aquesta recerca, l'estudiant es qüestiona quin és el funcionament dels sistemes de reg de la comarca i quins factors podrien determinar una millor eficiència del reg.

L'Anna Esteve cursarà el doble grau en Ciència i Enginyeria de Dades i Enginyeria Física  Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) de la UPC.

Més informació al web UPC.

Benvinguda i enhorabona!