Crèdits optatius Summer School MESIO

Podeu obtenir 3 ECTS fent dos dels cursos de la Summer School del MESIO (en l'edició del 2023 podeu escollir qualsevol curs llevat del curs de Python i del de Data Visualization).

Per a poder-los cursar primer us heu de registrar com a estudiants FME i inscriure'us escollint l'opció d'avaluació. Podeu obtenir fins a 6 ECTS cursant quatre cursos (en una o en vàries edicions, sempre de dos en dos), però podeu inscriure'us a tants cursos com vulgueu (el preu serà el d'estudiants FME en qualsevol cas) sense demanar avaluació.

Un cop hagueu fet els cursos, en el procés de matrícula de juliol haureu de matricular 3 ECTS de l'optativa "Seminari d'Estadística Avançada". La nota d'aquesta optativa serà la nota mitjana dels dos cursos del MESIO que hagueu seguit. Si la nota no s'obté a temps per a la matrícula de juliol, es podrà sol·licitar una modificació de matrícula al setembre per incloure aquesta assignatura.