43 convenis signats amb empreses i institucions per fer pràctiques curriculars i extracurriculars de l'estudiantat del GCED

Aquest ha estat el nombre de Convenis de Col·laboració Educativa signats durant el curs 2019-2020 que han permès fer pràctiques a 27 estudiantes i estudiants del GCED.

Durant el curs 2019-20 s'han signat 43 convenis amb empreses per fer pràctiques curriculars i extracurriculars de l'estudiantat del GCED.

Aquests convenis han involucrat 27 estudiants i 24 empreses: Capgemini, Novicell, T-systems, Punto FA, Bigfinite Barcelona, HP printing and computing solutions, Starlab, Base technology & information, Footanalytics, Glovoapp23, Vixnio Technologies, DataSpurs, Unnax Payment Systems, Softonic International, Goldenspear, Belvo, ClearPeaks, Pythia Consulting, Exoclick, AQU, Institut Ramon Llull,UPC...

Més informació al web GCED- Empreses-Convenis de Col·laboració Educativa