Acte de graduació de la 2a promoció del GCED

Dimarts 5 de juliol a les 18.00 h, a l’auditori de l’edifici Vèrtex tindrà lloc l’acte de graduació de la 2a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades. Fins al 22 de juny podeu confirmar la vostra assistència!

El degà de la FIB, el director de l’ETSETB i el degà de l’FME es complauen a convidar-vos a l'Acte de graduació de la 2a promoció del GCED. Un acte festiu per a l'estudiantat titulat el curs 2021-2022, familiars i professorat, per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura una acreditació signada pels 3 centres UPC impulsors del grau.

L’acte consta de dues parts, una primera institucional i una segona organitzada pels estudiants del grau.

Programa provisional de l’acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez.
  • Intervenció del Sr. Jordi Cortadella, responsable de promoció del grau.
  • Conferència a càrrec de la Sra. Karma Peiró, periodista especialitzada en les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i directora de Visualization for Transparency Foundation (ViT).
  • Intervenció del Sr. Ferran Marqués, coordinador del grau.
  • Intervenció del padrí de la promoció.
  • Intervenció de la Sra. Marta Casanellas, cap d’estudis del grau.
  • Lliurament de les acreditacions.
  • Cloenda de l’acte, a càrrec de la Sra. Imma Ribas, vicerectora de Qualitat i Política Lingüística de la UPC.

A continuació, la part final de l’acte, organitzada pels mateixos estudiants del grau.

Finalitzarem amb una copa de cava als jardins de l’auditori.

Assistència i confirmacions

Es demana confirmació per part de l’estudiantat graduat, PDI i PAS que vulgui assistir, mitjançant el formulari d’inscripció, abans del 22 de juny.

Per garantir un bon desenvolupament de l'acte, així com facilitar l'accés a les persones que hi assisteixin, és important avisar a l'organització de les necessitats especials enviant un correu electrònic a acte.academic@fib.upc.edu .