Àlbum de fotos i gravació de l'acte d'inici de curs 2021-2022 del GCED

Va tenir lloc el passat 13 d'octubre amb la lliçó inaugural del Prof. Ricard Gavaldà.

Àlbum de fotos i gravació de l'acte d'inici de curs 2021-2022 del GCED

El passat 13 d'octubre va tenir lloc l'acte d'inici de curs acadèmic 2021-2022 del GCED a l'auditori del Vèrtex de la UPC. Amb l'assistència d'estudiantat i professorat de tots els cursos del grau, va comptar amb la presència dels 3 responsables dels centres que imparteixen el grau: Josep Fernàndez, degà de la FIB, Josep Pegueroles, director de l’ETSETB i Jaume Franch, degà de l’FME.

La lliçó inaugural va anar a càrrec del Prof. Ricard Gavaldà, catedràtic a la UPC (Department of Computer Science), actualment al capdavant de l’empresa Amalfi Analytics. Títol de la conferència: “Dades per al bé comú: Com fer sostenible el sistema de salut”.

També es va aprofitar per reconèixer l'estudiantat amb millors expedients acadèmics:

• Millor expedient de la 1a promoció del GCED:  Empat Laia Albors Zumel  i Víctor Adell Ripollés.
  • Millor expedient de la Fase inicial 2019-2020 (curs anterior): Álvaro Domingo
  • Millor expedient de la Fase inicial 2020-2021: Marçal Comajoan Cara.

L'acte es va cloure amb la intervenció de Jordi Cortadella, delegat del rector Adjunt al vicerector de Recerca.

Àlbum de fotos de l'acte

Gravació de l'acte (Canal YouTube FME).