Arriba la primera Datathon FME!

Organitzada conjuntament entre l'FME i l'Associació d'Estudiants de Dades, tindrà lloc els dies 13 i 14 de novembre. Les inscripcions ja són obertes!

S'organitza la primera Datathon FME

Em plau informar-vos que els dies 13 i 14 de novembre tindrà lloc la primera Datathon FME “The Barcelona challenge”, organitzada conjuntament entre l’Associació d’Estudiants de Dades i l`FME. Podeu veure l’anunci i tota la informació relacionada a:

LA Datathon és una competició que dura tot el cap de setmana amb reptes de casos empresarials del món real des de diferents àrees de machine learning, intel·ligència artificial i ciència de dades. Es proporcionen conjunts de dades per respondre a preguntes o implementar solucions. En aquesta ocasió, els reptes estaran relacionats amb la ciutat de Barcelona.

Les inscripcions són gratuïtes, hi haurà diversos premis (inclòs un premi per a Rookies) i l’organització proporcionarà tots els àpats dels dos dies, així com obsequis per als participants. Com a col·laboradors hi figuren l'empresa Everis, NTT Data i l'Ajuntament de Barcelona.

S'anima a participar a tot l'estudiantat UPC: el nombre de participants està limitat a 100 persones, i les inscripcions es tancaran tan aviat s’arribi a aquesta xifra.