El professor Enric Ventura i l'estudianta Sílvia Fabregas, nous membres de la CAGCED

La Comissió Acadèmica del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades tenia unes vacants que han estat cobertes a través de la convocatòria d'eleccions que van tenir lloc al novembre.

Elecció de representants per proveir les places vacants de la Comissió Acadèmica del GCED: la Junta Electoral de la FIB ha fet la proclamació definitiva de les candidates i candidats electes de l'elecció de representants per proveir les vacants de la Junta de Facultat FIB, novembre 2022.

Enhorabona al professor Enric Ventura i l'estudianta Sílvia Fabregas com a nous membres electes de la Comissió Acadèmica del grau en Ciència i Enginyeria de Dades.