El professor Ramon Bragós rep el premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

El professor Bragós imparteix l'assignatura "Projectes d'Enginyeria" al grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED).

El professor Ramon Bragós ha estat distingit amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària per la seva trajectòria docent. El premi ha estat atorgat pel Consell Social de la UPC en la 24a edició del Premi, pel valor dels seus models d’ensenyament, sempre abocats al servei de l’estudiantat.

El professor Bragós imparteix docència en el Grau d'Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i també en el grau de Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)  i és Subdirector de Projectes Estratègics de l'ETSETB.