El talent UPC també és olímpic: dos estudiants del GCED a les Olimpíades de París!

24/07/2024

Emma Feliu Martín i Ariel Schrenck Martínez participen a les Olimpíades en la disciplina de natació adaptada

En les Olimpíades d'enguany que tenen lloc a París, es compta amb la participació, en la disciplina de natació adaptada, d’Emma Feliu Martín i Ariel Schrenck Martínez, ambdós estudiants del grau en Ciència i Enginyeria de Dades, que s'imparteix conjuntament per la FIB, la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) i l'Escola de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB). Emma Feliu expressa el repte i el compromís que suposa participar en uns Jocs i ser universitària al mateix temps: “Has d'estar donant la teva millor versió en els dos camps”. L’estudiant també reivindica l’enorme oportunitat de participar en aquesta fita històrica: “Poder competir amb les millors i lluitar per aconseguir les meves millors marques és la culminació de l’esforç que hi ha darrere”.

Emma i Ariel, molta sort i a gaudir d'aquesta enorme experiència!

Més informació al web de la UPC.