Inaugurat el nou curs acadèmic del GCED amb gran èxit d'assistència

L'acte va tenir lloc el 28 de setembre a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC

Èxit de convocatòria en la inauguració del curs acadèmic 2022-23 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades amb la intervenció d'Eduardo Sáenz de Cabezón com ponent inaugural.

L'auditori del Vèrtex es va omplir de gom a gom (especialment d'estudiants del GCED i de matemàtiques) per assistir a la ponència del matemàtic i mediàtic Eduardo Sáenz de Cabezón que sota el títol "Números grandes, enormes, gigantescos y descomunales" va saber captivar i mantenir l'interès de l'audiència amb les seves idees i propostes.

Després de la lliçó inaugural, es va procedir als reconeixements:
En primer lloc, es va lliurar el premi al millor expedient de la promoció 2018-2022, que compta amb el patrocini de l'empresa Ailylabs, i que va ser per l'estudiant Adrián Rodríguez Muñoz, que va deixar una intervenció gravada per trobar-se treballant a l'estranger.
En segon lloc, es va lliurar també el millor expedient de la Fase Inicial cus 21-22, que va ser per la Sílvia Fàbregas Salazar.

Finalment, va cloure l’acte el Sr. Jordi Cortadella Fortuny, delegat del rector adjunt al Vr. de Recerca de la UPC.