Un equip d'estudiantes del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC, finalistes del UNICCHackathon2021

Han desenvolupat un model que correlaciona les dades de mortalitat d'un país i de persones desplaçades a la força.

La transformació digital s’ha convertit en el focus internacional dels darrers anys, destacada amb el brot de pandèmia COVID-19 el 2020, que es tradueix en un impuls cap a l’educació de les generacions futures sobre la importància i la rellevància dels sistemes de dades, una educació per afinar les habilitats analítiques i resoldre críticament números actuals.

Això és vàlid per l'equip BitsBitsBits3 format per Cayetana López, Chus Antoñanzas, Cristina Aguilera, Mireia Boneta i Raquel Lucena de la Universitat Politècnica de Catalunya, tots estudiants universitaris en el seu darrer curs d’estudis en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC

Apassionats pels seus estudis i buscant un repte, els estudiants es van inscriure com a equip amb el nom de ‘Team bitsbitsbits <3’ a Global Hackathon: Data for Good de l’UNICC. I han quedat finalistes de la competició.

Més informació al web de l'UNICC.