Vine a conèixer al grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC!

JPO presencials el dissabte 30 d'abril a Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (nova ubicació)

Ja us podeu apuntar a les diferents sessions de jornades de portes obertes en format híbrid 2022 (presencial i virtual) per conèixer el grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC.

La següent JPO serà dissabte 30 d'abril a les 11 h, en format presencial i amb una novetat important: La sessió tindrà lloc a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona i el punt de trobada serà a la Plaça de Telecos del Campus Nord.

A l'apartat web "Ingrés al grau" hi trobareu tota la informació i els formularis d'inscripció. Preneu nota de les diferents sessions.