Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Notícies

Notícies del lloc
Sessió de benvinguda per al nou estudiantat del GCED 2022-2023
Serà divendres 2 de setembre a les 10 h en format virtual, via google meet
El professor Guillem Perarnau, nou cap d'estudis del grau en Ciència i Enginyeria de Dades
Substitueix a la professora Marta Casanellas, que ha estat la cap d'estudis del grau des dels seus inicis.
Anna Esteve, guanyadora del 23è Premi UPC per a Treball de recerca de batxillerat cursarà el grau en Ciència i Enginyeria de Dades curs 2022-2023
Farà també el grau en Enginyeria Física al CFIS de la UPC.
"Barcelona i les dades, a la cerca de talent", article a Via Empresa amb declaracions del degà de l'FME, Jaume Franch.
Signat per la periodista Elena Busquets i publicat el 12 de juliol de 2022.
Nota de tall d'accés al grau en Ciència i Enginyeria de Dades pel curs 2022-2023
La nota per accedir al GCED és de 12,46.
Acte de graduació de la 2a promoció del GCED
Dimarts 5 de juliol a les 18.00 h, a l’auditori de l’edifici Vèrtex tindrà lloc l’acte de graduació de la 2a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades. Fins al 22 de juny podeu confirmar la vostra assistència!
Vine a conèixer al grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC!
JPO presencials el dissabte 30 d'abril a Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (nova ubicació)
Tres estudiants del GCED reben ajut de l'empresa Aily Labs
Tots ells estan fent pràctiques d'empresa des del mes d'abril.
L'empresa Aily Labs organitza la Datathon by Aily Labs
L'empresa Aily Labs col·labora amb la concessió de beques i premis per estudiants del grau de Ciència i Enginyeria de Dades.
Jornada "La funció de les dades al món biomèdic" el 18 de novembre a l'IEC
Un dels conferenciants és el professor Ricard Gavaldà, ponent de l'acte inaugural del curs 2021-2022 del GCED.
Àlbum de fotos i gravació de l'acte d'inici de curs 2021-2022 del GCED
Va tenir lloc el passat 13 d'octubre amb la lliçó inaugural del Prof. Ricard Gavaldà.
Arriba la primera Datathon FME!
Organitzada conjuntament entre l'FME i l'Associació d'Estudiants de Dades, tindrà lloc els dies 13 i 14 de novembre. Les inscripcions ja són obertes!
Acte d'inici de curs 2021-2022 del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC
Tindrà lloc dimecres 13 d'octubre a les 12h30 a l'auditori del Vèrtex de la UPC amb la lliçó inaugural a càrrec del catedràtic de la UPC Ricard Gavaldà. Tot l'estudiantat i professorat del grau hi és convidat!
Sessió de benvinguda per al nou estudiantat del GCED curs 2021-2022
Serà dilluns 6 de setembre a les 12 h en format virtual.
Testimoni gràfic de l'acte de graduació de la 1a promoció del GCED 2021
L'acte va tenir lloc dimecres 14 de juliol a les 18h30 a l'auditori del Vèrtex de la UPC.
Nota de tall del GCED del curs 2021-2022
La nota de tall per al nou curs és 12, 67 (l'any passat va ser 12,63) mantenint un lleu creixement.
Acte de graduació de la 1a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades!
Va tenir lloc dimecres 14 de juliol a les 18h30 a l'auditori del Vèrtex.
Un equip d'estudiantes del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC, finalistes del UNICCHackathon2021
Han desenvolupat un model que correlaciona les dades de mortalitat d'un país i de persones desplaçades a la força.
El professor Ramon Bragós rep el premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària
El professor Bragós imparteix l'assignatura "Projectes d'Enginyeria" al grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED).
Sergi Nadal, Premi de Recerca Científica a Reptes Urbans 2020
És professor del grau en Ciència i Enginyeria de Dades.
Més èxits d'estudiantat del grau en Ciència i Enginyeria de Dades en "Challenges" d'algorítmia i finances
Enhorabona als dos equips guanyadors!
Canvi de dates de les Jornades de Portes Obertes de l'abril i del maig
Preneu nota dels canvis: La del 22 d'abril passa a fer-se el 21 d'abril i la del maig es farà el 19 enlloc del 25.
Clip promocional del GCED
Presentació visual i resumida: en un minut i mig, tot el que cal saber del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC.
Nou èxit d'un equip del GCED al hackathon internacional "Data for Good, a Global Hackathon"
L'equip, sota el nom de Bitsbitsbits i format per 5 estudiants del GCED, ha arribat a la final juntament amb un equip americà i un altre d'italià.
La Diwa Vilà Sánchez, estudiant del 2n GCED, guanya la medalla de bronze en triple salt femení
En els Campionats d'Espanya Sub23 en pista coberta que van tenir lloc el 13 i 14 de febrer 2021.
Entrega del 1er premi del concurs de fractals
Organitzat per la Delegació del GCED al novembre 2021, hi havia una impressora 3D i altres premis en joc. I el guanyador ha estat l'Abel Doñate.
La Rita Geleta, estudiant del GCED, a les STEM talks Menorca 21
Aquesta taula rodona estava adreçada a alumnat de batxillerat científic per orientar sobre els graus STEM de la UPC.
Èxit del GCED al Hackathon BitsxlaMarató
Dos equips integrats per estudiantat del GCED han obtingut premis en el seus respectius reptes, una molt bona notícia!
Marina Rosell i Raúl Higueras, estudiants del GCED, guanyen el Premi Barcelona "World Data Viz Challenge 2020 Barcelona - Kobe" pel seu treball: Educational level of the Barcelona Population.
A més a més, han tingut doble premi, atès que també han rebut la Menció especial "Universitats de Barcelona".
En Yikai Qiu, estudiant del GCED, ens parla del grau i de la UPC